söndag 3 maj 2009

Svar på tal, Kissikissibrallan!

"så du tycker inte att vi unga mammor eller mammor i huvud taget ska få vara på stan? Och du som kallar oss att inte ha någon midja? Har du sett alla eller?! Det finns väldigt många som har VÄLDIGT fina kroppar efter en graviditet.

Svar:
Om jag fick bestämma skulle jag sätta alla er i en bur och tvinga er ringa upp pappan som troligtvis dumpat er. Gissar på att det är det du vill höra? Nja inte direkt men sanningen är att jag tycker ALDRIG att bli med barn är "svaret". Det är riktigt korkat speciellt som ung, visst ett barn är skitgulligt men ungdommar utan jobb och liknande är bara idioter som gör det valet.. Så ja, in i buren med er!

Sen ang att gravida kvinnor kan ha fina kroppar.. Jovars, ni har väl lika fina kroppar som jag kan stava bra! ;) Så forsätt intala er själva det om ni mår bättre, I don't care!"

Svar på tal, Kissikissibrallan: du borde sättas i bur! Du stavar i klass med en tolvåring, nej förresten, jag stavade bättre när jag var tolv än vad du gör nu. Du klankar ned på unga mammor, som du inte behöver störa dig på. Säger att de borde sättas i bur? Och ändå, efter att du sagt allt detta, kan du inte ens ge en vettig motivering till varför. Du kör med din provocering och kallar unga mammor för "idioter". Tror du det är en motivering?

Jag mår illa, av allt du säger, allt du står för och allt vad du ser ut att vara. Jag har även hört på ryktesvägar att du photoshopar dina ben, för att de är så korta och knubbiga. Ojdå, lilla Kissikissibrallan var visst inte så perfekt som hon själv påstod!

Fan, jag borde inte störa mig på dig, för jag har ett bra liv och behöver inte klanka ned på en samhällsgrupp för att känna mig nöjd. Däremot känner jag att min frustration angående dig, lilla blondinbimbokissibrallanmeddeknubbigabenen, måste ut.

ARG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar