fredag 1 maj 2009

Fotoblogg vid sidan av vardagsblogg?

Morsan tycker att jag skall starta en helt ny blogg, vid sidan av denna, för att samla mina bilder där. Enbart mina bilder. Men det skulle ju egentligen vara extremt onödigt, och denna blogg skulle bli så tråkig, om jag inte kunde lägga upp mina bilder här. Det känns väl rätt lönlöst att lägga upp samma bilder i två bloggar?

Nåja, jag får fundera vidare. Kanske vore lite kul också. Kanske jag orkar fixa det till kvällen. Snart är det ju grillparty med bror A och hans familj.

See ya later!

2 kommentarer:

  1. Men du kan ju lägga upp fler bilder på bildbloggen. Inte samma lr? :)

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte, det kommer förmodligen bli fler bilder, men även samma som jag har här, i min "riktiga" blogg. Men kanske att jag använder färre bilder här då liksom. :)

    SvaraRadera