lördag 2 maj 2009

Bakisdag

Henrik ringde och väckte mig med sin ljuva mansröst klockan 04.59. Han sprang alltså runt och jagade orcer till klockan fem på natten! Och då valde han att ringa mig. Hur fan orkar man springa runt så länge? Jag är redo att somna innan tolv om jag varit ute hela dagen och irrat runt.

För övrigt är jag lite småbakis idag. Snapsade med brorsan igår, och drack en hel del öl. Lite för mycket. Men jag blev inte packad, om det var det ni trodde. Nej, lagom. Och just de där lagom-fyllorna är alltid värst dagen efter. Varför?

Nu mina vänner är klockan 10.29 och jag tänker faktiskt sätta mig nere vid TV:n och plugga med en iskall cola. Det är ju ändå det som anses vara livet; coca-colan allstå. Kall. God. Ljuvlig. MUMS!

Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar