fredag 1 maj 2009

OH HERREJÖSSES SATAN I TAKET!

Jag hittade just världens fulaste bild på mig i Marres bilddagbok. Jag och Marre posar för någon efter det att Love and Duct Tape vann distriktsfinalen i Oxelösund. Här på fest hos Kim, where the action is, så att säga! Eller var, för tydligen skall han sluta med sina underbara hemmafester som blir en hit varje gång (shame on you!).

Jag måste ha varit riktigt på lyset här alltså! Kommer inte ens ihåg att några bilder togs den kvällen, men uppenbarligen eftersom jag till och med kom med. MEN GUD, sådär skabbig har jag aldrig, aldrig, aldrig blivit på bild förut! Det är ju nästan så man skäms!

Är man snyggare nykter må tro? I mitt fall verkar svaret "ja" vara högst lägligt. Alkohol kanske gör människor snygga när man är påverkad, men man blir likförbannat ful själv. What the fuck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar