fredag 1 maj 2009

Jag kräks snart på det här

Det är en underbart solig dag i lilla Kholm. Som det har varit alla andra dagar denna vecka. Eller nåja, nästan i alla fall. Började morgonen med lite forbidden stuf, såsom delicatobollar och coca-cola. Det är sådant man inte får äta på morgonen såvida man inte önskar sig evig fetma.

Gårdagen spenderades i alla fall i Valla. Sedan Fanny i en timme. Sedan drog vi ut på stan, och jag klarar tammefan inte av att vara ute på stan här, en röd dag, och alla jävla snorungar (årskull 1995 för i helvete) sitter och super på bänkar och tycker de är skitcoola för de fått tag på farsans whiskey och gjort någon osmaklig, extremt alkoholhaltig, häxblandning.

Jag mår illa av den här stan! Orkade inte i mer än cirkus tjugo minuter, sedan ringde jag mamma och bad om skjuts hem. Sen käkade jag godis och sov. Gött!

Idag bär det av till Andreas, Cia och lilla Ebba för grillkväll. Riktigt mysigt! Äntligen får man koppla av från den här puckostan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar